miércoles, 3 de diciembre de 2014

BIBLIOGRAFIA



Badia, A; Mauri,T. (2006): Les practiques psicopedagògiques en contextos d’educació no formal. A: Badia, T. Mauri i C. Monereo (coords) La pràctica psicopedagògica en educació no formal. Barcelona, UOC.  
Monereo, C. i Castelló, M. (2006): Un model per a l’anàlisi de contextos d’ssessorament psicopedagògic en educació no formal. A: Badia, T. Mauri, C. Monereo (coords) La pràctica psicopedagògica en educació no formal. Barcelona, UOC.

Monereo, C.(2003). Models d'orientació educativa i intervenció psicopedaggògica. A: Monereo, C. (Coord). Models d'orientació i intervenció psicopedagògica. Bacelona, UOC.

Pozo,J. Del Puy, M. Sanchez,E. Perez,M i Carretero, R. (2003): Competències professionals de l'assessor . A: Monereo, C. (Coord). Models d'orientació i intervenció psicopedagògica. Bacelona, UOC.

Sarramona, J. ( 2003). "Les competències professionals del pedagog i psicopedagog". Educació i xarxa. Núm.o. ColIlegi de Pedagogs de Catalunya.Barcelona. 

No hay comentarios:

Publicar un comentario